miercuri, 22 martie 2017

Nu mă părăsi, Doamne!

     Nu ma parasi, Doamne!
Dumnezeule nu te departa de la mine! Vino degraba in ajutorul meu, Doamne, Mantuirea mea!


     Nu putini sunt cei ce au trecut prin experienta in care simt ca Dumnezeu se departeaza de ei exact in momentul in care au poate cea mai mare nevoie de El; ti s-a intamplat vreodata?

      Acestea erau cuvintele lui David, si sunt cuvintele fiecarui om ce a pierdut apropierea de Domnul, acest strigat disperat se prea poate sa nu ne fie strain multora dintre noi.


     De ce oare s-ar departa Dumnezeu de un om cand stim din Cuvantul Sfant ca El doreste sa petreaca timp cu noi?
 
      Pacatul atrage aceasta consecinta groaznica, incercand sa fii ceea ce nu esti, dorind lucruri pentru care nu ai fost creat, tu ai fost creat sa porti chipul Lui.
   
     Nu, Domnul Vietii nu te acuza, nu el este Acuzatorul. In timpul petrecut de Isus printre oameni, nu a acuzat pe nimeni, in afara de pretinsii lideri religiosii ai vremii, tare neprihaniti pe dinafara, dar putrezi, si greu mirositori in caracterele lor.

     Nu.. acel Isus care a strigat pe cruce : Tata, iarta-i! Acela care a acceptat intr-o clipa pocainta sincera a talharului de alaturi, Acela! nu cel inchipuit azi de mintile noastre, Acela.. nu acuza, El ofera solutia pentru orice faliment: du-te, si sa nu mai pacatuiesti!


      Poate alegerile gresite sunt cele ce te-au adus in starea de a nu te mai bucura de prezenta Lui, un inceput bun ar fi sa te alaturi psalmistului, spunand: acum Doamne, ce mai pot nadajduii eu? In Tine imi e nadejdea. Izbaveste-ma de toate faradelegile mele. Du-te si sa nu mai pacatuiesti e valabil si azi.

     Nu sunt pentru mine cuvintele acestea vei spune, asta am zis si eu in timp ce le scriam,dar apoi am realizat ca am trait aceasta zi uitand parca, de Cel ce imi e alaturi. Nebagand in seama bratul puternic ce m-a tinut;

      Azi poate nu.. dar cu siguranta fiecare cunoastem starea aceea.
Ce pacat sa fie oare in a vedea in fiecare dimineata bunatatea Lui, si a nu proclama cu toata puterea: voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui. Voi face din Tine bucuria si veselia mea, voi istorisii toate minunile Tale. Voi face din Tine bucuria si veselia mea, voi canta Numele Tau, Dumnezeule preainalt ?

 Cand iti intorci privirile spre El, te luminezi de bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lege și Fărădelege

          Evanghelia după Matei abundă în relatări frumoase, minunate, dar deseori suntem robi viziuni unui pastor sau învățător ce predi...